Όροι Παροχής Υπηρεσιών: Κανόνες, Επιστροφή χρημάτων και Πολιτική Απορρήτου

Όλοι οι πελάτες θα πρέπει να εξοικειωθούν με τους κανόνες που τίθενται σε ισχύ από 10.03.2018.

  1. 1

    Ορισμός

    • Πελάτης Ένα άτομο ή ένας οργανισμός που παραγγέλνει τις υπηρεσίες μας.
    • Σειρά Υπηρεσία που παρέχεται από επιχείρηση (Poprey) σε πελάτη
    • Εγγύηση Δυνατότητα λήψης μη χρηματικής αποζημίωσης για το προϊόν που λείπει.
  2. 2

    Γενικοί κανόνες

    • Σε περίπτωση τεχνικού σφάλματος, ο αγοραστής είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει τη διοίκηση.
    • Δωρεάν προσέλκυση ακολούθων στο Ίνσταγκραμ επιτρέπεται μόνο μια φορά ως δοκιμή της υπηρεσίας μας.
    • Η επεξεργασία της παραγγελίας είναι δυνατή αν το προφίλ σας ξεκλειδωθεί σε όλους και έχετε ρυθμίσει την εικόνα του προφίλ σας.
    • Σε περίπτωση δημιουργίας διαφορών στο PayPal θα προστεθείτε στη μαύρη λίστα κι ο λογαριασμός σας θα αποκλειστεί.
    • Αν αλλάξουμε τους κανόνες, θα σας ενημερώσουμε.
  3. 3

    Πολιτική παράδοσης

    • Αφού παράσχετε τις απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία σας και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας, η εκτέλεση της υπηρεσίας θα ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής.
    • Σε περίπτωση που η πληρωμή για κάποιο λόγο έχει τεθεί σε αναμονή ή έχει ακυρωθεί, η υπηρεσία δεν θα ξεκινήσει την εκτέλεση.
    • Εάν η περιγραφή της υπηρεσίας αναφέρει ότι η έναρξη είναι σε 24 ώρες, ο χρόνος αρχίζει μετά την παραλαβή της πληρωμής. Θα λάβετε την παραγγελία σας στη θέση/εικόνα/βίντεο κ.λπ. που υποδείξατε πριν από την πληρωμή.
    • If you didn't receive the service according to the description, please get in touch with us via the form on https://poprey.com/contact or E-mail: [email protected]
  4. 4

    Πολιτική επιστροφής

    Δικαίωμα επιστροφής χρημάτων:

    • Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων εάν η παραγγελία σας δεν έχει ξεκινήσει εντός 48 ωρών από την πληρωμή. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης της Poprey για να ξεκινήσετε αυτό το αίτημα.

    Λανθασμένα δεδομένα:

    • Αν η παραγγελία σας δεν διεκπεραιώθηκε λόγω κλειδωμένου προφίλ ή λανθασμένων δεδομένων, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης της Poprey για να δώσετε τις σωστές πληροφορίες.
    • Εάν επιλέξετε να μην παράσχετε ακριβή στοιχεία, οι επιστροφές χρημάτων εκδίδονται μόνο ως πίστωση καταστήματος.
    • Εάν τα λανθασμένα δεδομένα προκάλεσαν την παράδοση της παραγγελίας σε λάθος παραλήπτη, δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων.

    Παραγγελία από πολλαπλούς παρόχους:

    • Εάν χρησιμοποιείτε πολλαπλούς παρόχους υπηρεσιών και αναφέρετε ότι οι παραγγελίες της Poprey δεν παραλήφθηκαν, δεν θα δικαιούστε επιστροφή χρημάτων.

    Επιστροφές ανά υπηρεσία:

    • Για αγορές υπηρεσιών YouTube, TikTok, Facebook ή Twitter, οι επιστροφές χρημάτων είναι διαθέσιμες μόνο με τη μορφή πίστωσης καταστήματος.

    Πληροφορίες εγγύησης:

    • Οι λεπτομέρειες της εγγύησης, συμπεριλαμβανομένης της διαθεσιμότητας, καθορίζονται στην περιγραφή του προϊόντος κάθε υπηρεσίας.

    Παραγγελίες που παραδόθηκαν:

    • Οι παραγγελίες που έχουν ήδη παραδοθεί δεν επιστρέφονται λόγω τεχνικών περιορισμών που εμποδίζουν την αντιστροφή των παρεχόμενων υπηρεσιών.

    Αυτόματα όπως Συνδρομή:

    • Εάν ακυρώσετε μια συνδρομή Αυτόματα όπως πριν από την έναρξή της, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή με άλλη υπηρεσία επικοινωνώντας με την ομάδα υποστήριξής μας.
    • Εάν ακυρώσετε τη συνδρομή μετά την έναρξη της, οι επιστροφές χρημάτων εκδίδονται ως πίστωση καταστήματος, ανάλογη με το αχρησιμοποίητο τμήμα της υπηρεσίας.

    Χρόνοι επεξεργασίας:

    • Η επεξεργασία της επιστροφής χρημάτων μπορεί να διαρκέσει από 3 έως 25 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τη μέθοδο πληρωμής, την τράπεζα και την τοποθεσία σας.
  5. 5

    Ευθύνες

    • Η επεξεργασία της παραγγελίας είναι δυνατή αν το προφίλ σας ξεκλειδωθεί σε όλους και έχετε ρυθμίσει την εικόνα του προφίλ σας.
    • Δεν είμαστε υπεύθυνοι για τις αποκλίσεις της πραγματικής λειτουργίας της υπηρεσίας από την περιγραφή, διότι η αξιολόγησή της μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον πελάτη των υπηρεσιών μας.
    • Δεν φέρουμε ευθύνες για οποιεσδήποτε συνέπειες που έχουν δημιουργηθεί μετά την παραλαβή της παραγγελίας.
    • Σε περίπτωση που η παραγγελία είναι μεγαλύτερη από τη μέγιστη ποσότητα, δεν υποσχόμαστε την αντίστοιχη περιγραφή εφαρμογής.
    • Cardholder correspondence address: Harju maakond, Tallin, Kesklinna linnaosa, Roseni tn 13, 10111, Estonia
  6. 6

    Πολιτική απορρήτου

    • Δεν θα γνωστοποιηθεί ποτέ σε τρίτους η διεύθυνση του email που χρησιμοποιείτε για να κάνετε τις παραγγελίες και να ανοίξετε τα εισιτήρια στο σύστημα.
    • Διατηρούμε το δικαίωμα να σας στέλνουμε ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε ορίσει κατά την πραγματοποίηση παραγγελίας ή εισιτηρίου.
    • Ό, τι υποδεικνύετε στη διαταγή διασφαλίζεται αυστηρά για να αποφευχθεί η διαρροή δεδομένων σε τρίτους, οπότε η ανωνυμία σας είναι πλήρως εγγυημένη.
    • Προστατεύουμε αυστηρά από οποιαδήποτε τρίτα μέρη δεδομένα, απαιτούμενα για την πρόσβαση στο λογαριασμό κι άλλα σχετιζόμενα δεδομένα, απαραίτητα για τη λειτουργία με σύστημα παραπομπής ή την είσοδο κι εργασία του αγοραστή στο λογαριασμό του.
    • Όλες οι πληροφορίες πληρωμής κρυπτογραφούνται με τη χρήση του καλύτερου συστήματος κρυπτογράφησης που είναι διαθέσιμο σήμερα, ώστε να αποφευχθεί η διαρροή σε τρίτα μέρη.
    • Σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων που σχετίζονται με την κάρτα πληρωμής σας, θα σας ενημερώσουμε αμέσως, χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και την αντίστοιχη περιγραφή στις σελίδες του ιστότοπού μας, σχετικά με τον τρόπο αποφυγής απώλειας των χρημάτων σας.
    • Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση SSL που διασφαλίζει την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών σας κατά τη διαβίβαση των δεδομένων. Σε καμία περίπτωση δεν συλλέγουμε, αποθηκεύουμε ή μεταφέρουμε δεδομένα από την κάρτα σας. Οι λειτουργίες πληρωμής πραγματοποιούνται εξ ολοκλήρου μέσω του ασφαλούς διακομιστή των πυλών πληρωμών μας. Η Qloyd OU δεν συλλέγει και δεν αποθηκεύει Η Qloyd OU δεν πωλεί, αγοράζει, παρέχει, ανταλλάσσει ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο αποκαλύπτει δεδομένα λογαριασμού ή συναλλαγών ή προσωπικές πληροφορίες ενός κατόχου κάρτας σε κανέναν, εκτός από τον Αποδέκτη της, τα δίκτυα/συνδέσμους καρτών ή σε απάντηση σε έγκυρες κυβερνητικές απαιτήσεις.